Alla inlägg under januari 2013

Av Evelina - 13 januari 2013 13:08

           

Av Evelina - 12 januari 2013 12:57

Facebook har ju spårar ur helt!

Dom saker jag hata med fackebook är

*Alla P12 som skriver helt jävla ointessant saker som: Är med (namn) nu! :D <3333333

*Gilla så skriver jag "Du är... i chatten/loggen/tidslinjen

*Om man få ett meddelande från man inte vill ha meddelande av någon man inte vill ha meddeande av och man inte kan ignorera de för de står om man har läst de personens meddeland...

*P12 jätte stora stav fel

*Facebook säger att man ska hitta nya vänner men dom vill inte att man ska lägga till personer man inte känner!...

*Någon lägger till en och skriver några sekunder senare "vem?!" borde väl veta vem jag är om du lägger till mig!!

*Spelförfrågningar/eventinbjudningar

*Gilla om jag är "söt/snygg/sexig

*Dukface bilder!!

*Skriver en meningaslös starus och skriver "No life" efter


Ja, de är dom jag kommer på just nu de är mycket mer också men jag blir så irriterad!

de var inte så förut för ca 1-2 årsedan! 


Dagens fråga: 

Vad tycker du om Facebook?



Vi hörres!  


Av Evelina - 8 januari 2013 21:57

Nä men tjenare gott folk och gott nytt år på er!!

Ne, men jag har sagt ganska ofta att jag ska börja blogga men jag gör det aldrig en de är för att jag inte orka! ^^

men nu är det ju nytt år och nya tag så nu saka jag verkligen försöka!^^

men jag har tänkt att göra en video då med "50 saker ni kanske inte visste om mig" och några utmaningar! :P

så kom gärna med fösrslag på vad jag ska göra! ;)

men de kommer väl upp så fort som möjligt! ^^



Men jag tycker ni ska kolla på den här videon!

Parl Of Major! ;)


www.youtube.com/watch?v=H8rVS4ojTZo



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards